czwartek, 3 marca 2011

BAL FIRMOWY czyli Ja w Świebodzicach


Miejsce imprezy-Świebodzice
Czas-sobota 26 luty
Ilość osób-110
Kilkanaście dni temu odebrałem telefon od Pani Edyty-szefowej firmy Geo Polska.Pytała czy nie zechciałbym poprowadzić karnawałowego balu firmowego dla pracowników.
Dostała namiary na mnie z dwóch niezależnych źródeł.
Pojechałem na spotkanie, ustaliliśmy warunki, porozmawialiśmy o przebiegu imprezy, obejrzałem salę.
Muszę przyznać, że dawno nie miałem okazji grać dla tak zorganizowanej, roztańczonej, rozbawionej od samego początku grupy. Pierwszy blok muzyczny a na parkiecie prawie wszyscy:). To była samo nakręcająca się maszynka do zabawy.I tak do 4 rano.
Muzycznie zdecydowanie więcej polskiej muzyki, ale oczywiście nie mogło zabraknąć kilkunastu "wiecznie zielonych" tanecznych przebojów.
Po raz pierwszy ci ludzie bawili się na imprezie przy Dj. Chyba im się podobało. Dostałem zaproszenie na następne imprezy:)

Brak komentarzy: