wtorek, 8 marca 2011

I GALA SPORTU czyli dorośli dzieciom


W piątek 4 marca miałem zaszczyt i ogromną przyjemność poprowadzić Pierwszą Galę Sportu w Świebodzicach.
Wśród zaproszonych gości przedstawiciele władz samorządowych , policji , świata kultury.
Impreza miała na celu propagację i rozwój sportu wśród dzieci i młodzieży.
Przy okazji zebraliśmy nieco pieniążków podczas licytacji niecodziennych przedmiotów: piłek z autografami sportowców ,zdjęcia Pani Prezydentowej z autografem, długopisu z limitowanej serii Porsche, oraz gadżetów ufundowanych przez zawodników.
Po części oficjalnej rozpoczęły się działania na parkiecie:)
Ponieważ sport i taniec to zdrowie nikt się nie oszczędzał.Pięknie brylował Pan burmistrz z małżonką w otoczeniu wszystkich gości.I chyba mu się podobało, skoro w pewnym momencie zaczepił mnie w przerwie na posiłek i powiedział ,że widać we mnie zawodowca:)
Impreza zakończyła się o 4 rano,a ja zostałem oficjalnie zaproszony do prowadzenia kolejnych:).Do zobaczenia zatem za rok.

Brak komentarzy: