czwartek, 5 lipca 2012

AGNIESZKA i JAN czyli wesele w "Leśniczówce"


Ostatnia sobota czerwca. Okolice Świdnicy. Późne popołudnie. Żar się z nieba leje. Pod salę weselną podjeżdżają kolejne samochody. Młodzi wchodzą na salę, tzn.Agnieszka jest wnoszona:). Tutaj przyjemne zaskoczenie, sala pięknie udekorowana i co najważniejsze klimatyzowana. Nie wiele osób widzących świetlicę "Leśniczówka" z zewnątrz powiedziałoby, że takie luksusy czekają na gości w środku:). Niewiele zdarza się już wesel , gdzie na stołach króluje przepyszne jedzonko zrobione przez miejscowe kucharki-kiełbasy, salcesony, szynki-jak za króla Sasa.
Po domowym obiedzie pora na pierwszy taniec-specjalnie przygotowany mix weselny-przewrotny,zaskakujący i dowcipny. Już było wiadomo, że to wesele na długo zostanie w pamięci gości i Młodych.
Z delikatnym drżeniem serca podchodziliśmy do tego jak ja , jako prowadzący zostanę przyjęty przez gości i rodzinę, bo po raz pierwszy w tej rodzinie na weselu pojawił się dj. Nie lada to było zadanie, tym bardziej , że i ojciec Agnieszki i wujowie bawili i bawią ludzi w zespole:).
Na szczęście płonne to były obawy. Na sam koniec usłyszałem wyrazy uznania od Taty Agnieszki.
Ja osobiście dziękuję wszystkim gościom. Cóż to byli za niesamowici ludzie. Pojawiali się na parkiecie często. Szeroki przekrój wybranej muzyki dawał równie szerokie pole do popisu.
I wykorzystali to praktycznie wszyscy:)
Agnieszko i Janku jesteście super ludźmi-takimi po prostu Dobrymi. Życzę Wam byście byli twórcami własnego życia i własnej historii.

1 komentarz:

Marek pisze...

Oto opinia z jednego z forum bardzo szybko zlikwidowana przez administratora-nie będę się zastanawiał dlaczego:)

Witam przyszłe Panny Młode:)

... ja już jestem świeżo upieczoną, szczęśliwą Mężatką:):):)

...wesele mieliśmy 30 czerwca, więc niecały miesiąc temu... prowadził je właśnie Marek Sobolewski...

...powiem szczerze, że długo zastanawiałam się nad wyborem DJ-a, nie znałam nikogo kto mógłby polecić kogokolwiek, rodzina też marudziła, że wymyślam i powinniśmy wziąć orkiestrę (tym bardziej, że mam 2 orkiestry weselne właśnie w mojej rodzinie:))..
...ale, że sami organizowaliśmy nasz ,,Wielki Dzień" od A do Z to stwierdziłam, że będzie tak jak chcemy:)...
...wymarzyłam sobie super imprezę z komunikatywnym Wodzirejem-Dj-em:) który będzie nie tylko puszczał dobrą muzykę, ale i nawiąże dobry kontakt z gośćmi... - nie czarujmy się dla gości najważniejsze na weselu jest jedzonko i muzyka!!!
...szukałam w internecie długo (nie tylko na Dolnym Śląsku) i wreszcie trafiłam na stronę Marka, przeczytałam jego blog od deski do deski.. i stwierdziłam, że warto umówić się na spotkanie... Marek okazał się bardzo sympatyczną osobą, otwartą na nasze pomysły... Stwierdziliśmy, że warto zaryzykować... i na szczęście nie rozczarowaliśmy się!!!! ... goście byli zachwyceni niesamowitą osobowością Marka - ,,pozytywne ADHD" to najlepsze określenie:) ... Marek to osoba z pasją, widać że nie przychodzi na wesele za karę, robi to co lubi i świetnie mu to wychodzi!!!! moje koleżanki powiedziały, że na pewno ,,biorą go" na swoje przyszłe wesela, a starszyzna rodzinna od strony Męża stwierdziła, że już nigdy więcej orkiestr na kolejnych weselach:)
... nie chwaląc się nasze wesele było MEGA i to właśnie przede wszystkim dzięki wspaniałemu prowadzeniu przez Marka:)... Marek organizuje też ciekawe, pełne humoru wy - goście bawili się wyśmienicie, my zresztą również:):):) ... do tej pory dostajemy telefony z podziękowaniami - wielokrotnie usłyszeliśmy, że nasze wesele było najlepsze na jakim nasi goście do tej pory byli:):):) ...choć powiem szczerze, że jak rozdawaliśmy zaproszenia to kręcili nosem, że będzie DJ - każdy wyobrażał sobie pewnie, że stanie chłopak w czapeczce, szerokich spodniach i będzie puszczał przez 10 godzin techno, albo trans...hehehe ... tak więc jak widać miło się zaskoczyli:):):) ...co do puszczanej muzyki - zrobiłam swoją listę, żeby Marek wiedział jaki mniej więcej rodzaj muzyki preferujemy - Marek prosił o 30 piosenek, ja nadgorliwa spisałam aż 60:) ...na weselu puścił część moich propozycji, a resztę wpasował idealnie w weselny klimat... po prostu miodzio:):):)

... podsumowując: drogie Panny Młode z czystym sumieniem polecam Marka... ja wzięłam w ciemno i na szczęście trafiłam w 10!!!!
...Wy drogie koleżanki macie już gotowca - gwarantuje, że sprawdzony w 100% i sprawdził się na 100000%:)...
... z całego serca życzę Wam wszystkim, żeby wasze wesele było tak cudowne jak nasze...
...to jest naprawdę magiczny dzień, nam się wszystko udało - jak w marzeniach... ach co to był za ślub.... :):)

Pozdrawiamy

Agnieszka & Janek