środa, 17 lipca 2013

AGNIESZKA i MICHAŁ czyli Poker Face :)

Z tą przesympatyczną parą miałem okazję już się bawić na poprawinach ich przyjaciół.Widocznie wynieśli bardzo dobre wspomnienia z tej imprezy, bo postanowili powierzyć mi poprowadzenie swojego wesela.
Spotkaliśmy się w dniu dziecka w hotelu Jasek. Pogoda i nastoje dopisywały:) Część gości już znałem a pozostali dali się szybko zarazić weselnym klimatem.Po walcu angielskim na pierwszy taniec w zasadzie nikt nie usiadł na miejsce tylko pojechaliśmy radosnym pociągiem po sali. Nad doborem muzycznym o dziwo czuwała mama Agnieszki i to ona stworzyła "złotą listę"-z wielką znajomością tematu umieściła nagrania od Abby do Zakopower:),przy okazji sama nie oszczędzała się na parkiecie. Panowie popisali się tańcząc can cana, było również szoł meksykańskie i specjalna piosenka dla Michała Poker Face. Dopiero wtedy dowiedziałem się,że ten spokojny,opanowany człowiek jest zawodowym graczem i to dobrym:) Przekonany jestem ,że najlepsze rozdanie miał właśnie w dniu swojego ślubu i wesela:).
Kochani niech Wam Fortuna sprzyja a Miłość kwitnie.

Brak komentarzy: