środa, 25 maja 2011

Bal Magistra czyli cały świat potrzebuje psychologa


Najbardziej w pracy Dj podoba mi się różnorodność imprez i ludzi których się spotyka.
W piątek miałem okazję stanąć oko w oko ze świeżo upieczonymi magistrami psychologii UW. Impreza na ponad 150 osób w Pałacyku.
Rozpoczęło się od przywitania, przemowy i posiłku.
Ja postanowiłem muzycznie zacząć od sztandarowego nagrania dla takiego kierunku, czyli piosenki Happysad - Psychologa.

Wszyscy politycy dziennikarze
Wszyscy policjanci piłkarze
Każda, każda ręka i noga
Cały mój świat potrzebuje psychologa
Cały mój kraj potrzebuje psychologa
Cały mój świat, żeby stanąć na nogach

I jeśli myślicie, że ci przesympatyczni ludzie każde zdanie zaczynają od pytania-A może chcesz o tym porozmawiać? to jesteście w dużym błędzie.
Nie było zbędnych dyskusji tylko dobra zabawa do 4 rano.
Przekrój muzyczny od Anny Jantar do ZZ TOP :)
I w takich imprezowych klimatach zamknął się kolejny, ważny rozdział w ich życiu.
Kochani, życzę wszystkiego dobrego w "poważnym" świecie i pamiętajcie ....Cały mój kraj potrzebuje psychologa :)

Brak komentarzy: