środa, 15 grudnia 2010

PODSUMOWANIE czyli kolejny udany rok


Ładna , biała i klasyczna zima za oknami. Pada śnieg , delikatny mrozek chwycił a ja z kubkiem gorącej kawy na stoliku postanowiłem rozliczyć imprezowy 2010:).
Działo się ,oj działo. Poprowadziłem i zagrałem :
- 22 super udane wesela
- Studniówkę
- Imprezy urodzinowe-40,50,60 i 80 lat
- Firmowe spotkania połączone z dobrą zabawą dla BZ WBK i sieci wrocławskich aptek
- Piknik dla rady osiedla Gądów
- Dzień dziecka i mikołajki dla Świata Książki
- Dwa razy żegnałem 6-te klasy podczas zakończenia roku szkolnego
- Trzy imprezy andrzejkowe
- I po drodze otwarcie nowych sklepów w Renomie
Pozostała cała masa pozytywnych wspomnień , nowe kontakty w książce telefonicznej , zdjęcia z imprez , nowe doświadczenia i radość na kolejne spotkania i następne imprezy. Przede mną jeszcze sylwester i do zobaczenia oraz usłyszenia w 2011:)

Brak komentarzy: