wtorek, 15 lipca 2014

EWA i MICHAŁ czyli "Хорошо"

https://www.youtube.com/watch?v=JRJj-11X2yQ

Z Ewą i Michałem spotkałem się po raz pierwszy 4 lata temu na weselu ich znajomych.Tak to najczęściej u mnie bywa,że ci którzy byli na imprezie ze mną gdzieś po latach chcą abym i na ich weselu zagrał:). Dlatego staram się dawać z siebie 110 procent:). Miejsce było zacne pod Krakowem, ludzie pozytywni, trunki i jadło dobre, zabawa przednia. Zdecydowanie nie było to wesele w stylu przyśpiewek ,przetaczania jajeczek i sprośnych zabaw.Muzyka zróżnicowana od Michaela Buble ,przy którym Młodzi rozpoczęli pierwszym tańcem, poprzez wieczne zielone przeboje dla trzech pokoleń i oczywiście nie mogło zabraknąć rytmów rosyjskich z racji kierunku studiów Ewy i jej znajomych.Oj działo się ,działo!!
Muszę przyznać,że wesela w otoczeniu gór,zieleni,czystego powietrza mają swój zdrowotny klimat:). Nie zauważyłem aby dnia następnego bolała kogoś głowa tylko nogi:),ale jak mawiała moja babcia po dobrym weselu łydki muszą boleć.
Ewo i Michale było Хорошо a będzie jeszcze lepiej ,bo to co dobre dopiero przed Wami.

Brak komentarzy: