sobota, 7 stycznia 2012

2011 PODSUMOWANIE


To był dobry rok. Przyniósł wiele zadowolenia i satysfakcji nie tylko zawodowej ale i prywatnej.
Na prowadzonych imprezach poznałem nowych , przesympatycznych ludzi. Było bardzo dużo chwil radosnych i nieco bardziej poważnych. Każda z prowadzonych imprez na długo pozostanie w mej pamięci. Z niektórymi spotkam się i w tym roku. To będą wesela z polecenia:), czyli 70 procent imprez jakie prowadzę.
Konkretnie miałem zaszczyt i ogromną przyjemność grać i prowadzić
- 25 niesamowitych wesel
- 3 razy grałem same poprawiny
- 4 imprezy firmowe
- oraz bal magistra, zabawy karnawałowe dla dzieci i dorosłych i urodziny.
W 2011 prowadziłem w sumie 39 imprez. O większości z nich można poczytać na blogu.
Bardzo pracowicie zapowiada się również ten sezon.60 procent terminów już jest zajęta:).
Z wielką niecierpliwością czekam na moment kiedy goście wejdą na salę a ja powiem Witam Państwa bardzo serdecznie. Dobrze , że jesteście......Pierwsza impreza już 28 stycznia.

Brak komentarzy: